ZAMÓW DO 20:00 kurierem Inpost lub paczkomatami - paczkę WYŚLEMY JESZCZE DZISIAJ!

Odstąpienie od umowy

Szanowny kliencie, kupując u nas nie musisz się o nic martwić, ponieważ dajemy Tobie aż 30 dni na zwrot towaru bez podawania powodu.

Zachęcamy do założenia konta podczas składania zamówienia, ponieważ daje to możliwość wygenerowania i śledzenia statusu zwrotu bez kontaktu z nami. 

 

Poniżej opisano wszystkie sposoby zgłoszenia chęci zwrotu zakupionego towaru:

1. Dla kupujących, którzy założyli konto podczas składania zamówienia.

2. Dla kupujących, którzy nie założyli konta podczas zakupów.

3. Dla kupujących, którzy nie mają konta i nie chcę go aktywować.

4. Dla kupujących, którzy nie mają możliwości wydrukowania formualarza zwrotu.

 

Dla kupujących, którzy założyli konto podczas składania zamówienia.

1. Zaloguj się do założonego konta i przejdź do panelu użytkownika.

2. Przejdź do modułu zwrotów klikając w przycisk "Dodaj zwrot".

3. Zostaniesz przeniesiony do modułu zwrotu.

4. Wybierz towar do zwrotu.

5. Wybierz sposób zwrotu towaru.

6. Wybierz punkt dostarczenia zwracanego towaru.

7. Wybierz formę zwrotu należności.

8. Sprawdź dane i zatwierdź zwrot.

9. Wydrukuj wygenerowany formularz zwrotu i wykonaj kroki opisane na kolejnej stronie (patrz zdjęcie poniżej).

 

Dla kupujących, którzy nie założyli konta podczas zakupów.

 1. Przejdź do strony logowania (tutaj) i kliknij link "Nie pamiętam loginu lub hasła".

2. Wpisz adres email, który został użyty podczas składania zamówienia.

3. Twoje konto zostanie, aktywowane, a na wskazany mail zostanie wysłana wiadomość z możliwością zalogowania się do swojego konta bez podawania go (link aktywny tylko przez godzinę). Dajemy też możliwość ustawienia nowego hasła.

 4. Wykonaj kroki opisane w części "dla kupujących, którzy założyli konto podczas składania zamówienia".

 

Trzecią możliwością jest napisanie na adres sklep@koruma.pl i zgłoszenie chęci zwrotu towaru. Resztę zrobimy za Ciebie.

1. Podaj kod zwracanego produktu

2. Podaj formę zwrotu należności:

a) saldo konta - możliwość wykorzystania pieniędzy przy kolejnych zakupach

b) Cash Back - zwracamy pieniądze na to samo konto z którego była zrobiona płatność (dostępne w przypadku płatności PayPal oraz Przelewy24.pl)

c) konto bankowe - podaj numer konta bankowego oraz dane jego właściciela

3. Czekaj na maila z wygenerowanym formularzem zwrotu

 

Nie masz jak wydrukować formularza zwrotu? Nie masz się czego obawiać.

1. Napisz do nas maila z informację o chęci zwrotu.

2. Napisz odręcznie formularz zwrotu (pamiętaj, aby podać formę zwrotu należności) dołącz go wraz z dowodem zakupu do produktu i wyślij do nas

pixel